Гімназійні новини · Фотогалерея · Екскурсія гімназією · Бібліотека · ВчительськаJune 29 2022 18:38:02
Меню:
Гімназійні новини
Загальна Інформація
Умови вступу
Порядок реагування на випадки булінгу

Сторінка гімназиста
Фотогалерея
Батьківська сторінка
Наукове товариство
Наші досягнення

Гість
Им'я

Пароль



Ви не зареєстровані?
Натиснить тут для реєстрації

Забули пароль?
Спитайте новий тут.
ФОРМА на зарахування учнів
Форма
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ONLINE-ЛІНІЙКА
ЛІНІЙКА
HEALTHY SCHOOLS
Ми на Facebook
ПСИХОЛОГІЧНА СКАРБНИЧКА
НЕуроки
Ми на Facebook
КОНКУРСИ
КОНКУРСИ
Ми на Facebook
Ми на Facebook
КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ.
New Page 1

КОМПЮТЕРНІ ІГРИ.

РОЗБІР ПОЛЬОТІВ

 

         Засоби масової інформації різних країн продовжують висвітлювати тему небезпечного впливу компютерних ігор на виховання дитини. Серед аргументації негативного впливу віртуальних розваг зустрічаються різні факти, серед яких і випадки трагічних вчинків підлітків, скоєних після тривалого захоплення компютером.

         Тисячі спеціалістів у галузі психології, психіатрії, юриспруденції вже давно зробили висновки, в основі яких лежить не тільки твереза логіка, але й наукові дослідження: компютерні ігри можуть бути джерелом деструктивної, антигромадської поведінки.

 

Так на самміті Конгресу США з питань охорони здоровя 26 липня 2000, року керівниками авторитетних організацій у галузі психології та охорони дитячого здоровя була підписана спільна заява про шкідливий вплив на психіку людини жорстокості і насильства в компютерних іграх.

 

У заяві зазначалося:

1.       Більше 1000 досліджень провідних інститутів і фахівців у галузі психіатрії свідчать про причинно-наслідковий звязок між насильством на екрані і агресивною поведінкою певної групи дітей.

2.       Перегляд сцен насильства може спричинити розвиток агресивних почуттів, реакцій поведінки дітей. Більше того, внаслідок тривалого спостерігання жорстоких сцен, людина стає байдужою до насильства в реальному житті.

3.       Діти, які часто зустрічаються з насильством в іграх, ймовірно, розглядатимуть його як ефективний спосіб вирішення конфліктів.

4.       Насильство в іграх веде до сприйняття світу, як місця, де панує зло та жорстокість. Крім того зростає страх стати жертвою насильства, і в результаті стверджується психологія самозахисту й недовіри до навколишнього світу.

 

У серпні 2005 року найбільша в світі асоціація психологів – American Psychological Association (APA) – зробила остаточний висновок: відеоігри з елементами насильства згубно впливають на молодь. На думку психолога АРА Елізабет Карл, негативну модель поведінки формує безкарність насильства в компютерних іграх, це сприяє тому, що діти вчаться вирішувати життєві конфліктні ситуації за допомогою насильства.

         Військовий експерт з психології вбивств Дейв Грос ман зауважив: «Коли дитина, граючись, убиває, вона переживає такі ж відчуття, як солдат, або офіцер в бойових умовах». Його думка небезпідставна, якщо врахувати той факт, що багато сучасних військових тренажерів для навчання керуванню технікою, веденню бойових операцій, звільнення заручників – майже ті самі компютерні ігри, в які грають наші підлітки.

         В останні роки медицина фіксує й нову проблему, так званий синдром відео ігрової епілепсії (СВЕ), симптомами якого є головні болі, тривалі спазми мускулатури обличчя, порушення зору, а також, підозрілість, ворожо-агресивне ставлення до близьких. Психологи стверджують, що людина, яка страждає на СВЕ цілком може відтворювати в реальному житті приклади поведінки, отримані в віртуальному світі.

 

         Саме тому  (якщо не враховувати інші наукові дослідження) варто вважати не зовсім коректними дослідження організацій, які відстоюють інтереси кіноіндустрії й компютерних ігор про відсутність впливу на психіку людини жорстокості і насильства.

         Шановні батьки, дорослі! Подбаймо про майбутнє нашої нації!

Кафедри:




Адреса:

м.Миколаїв

пр.Корабелів 12-г

tel:

63-53-67,

63-64-88,

63-64-93

E-mail: gimnaziya3@ukr.net
URL: www.gimn3.edu.mk.ua

Ми на Facebook

Гімназія - це заклад, де якісно навчають і наполегливо вчаться