СОЛО ТВОРЧОСТІ ТА ЦІКАВИХ ІДЕЙ НА УРОЦІ У 7-А
Прислано Admin на November 29 2017 12:53:17

Сучасні учні вже не хочуть чемно слухати суворого вчителя, сидячи рівно і склавши руки, вони, дійсно, шукають комунікації, відвертого діалогу з учителем. А під час інтегрованого уроку «зарубіжна література + англійська мова» - це діалог учнів одразу з двома педагогами.

Театральна педагогіка вчителя зарубіжної літератури Бондарук Лариси Миколаївни захопила і молодого вчителя англійської мови Єреш Олену Вікторівну. Утворився прекрасний педагогічний тандем, але семикласникам непросто було переключатися з однієї мови на іншу. А вчителі ще створювали для учнів цікаві проблемні ситуації, і всі із захопленням шукали вихід. А кульмінацією стало інсценування уривка літературного твору. Учні – «актори», як завжди, вдало продумали і костюми, і декорації, і мізансцени. Дійсно, інтеграція об’єднує спільною метою в межах уроку, допомагає поєднати дітей, які віддають переваги різним наукам і бувають пасивними на звичайних уроках. Це урок – відкриття, це жвавий діалог учителів з учнями.

Заступник директора з НМР Коваль І.І.